wtorek, 27 maja 2014

HEJKA!!!!

Słuchajcie kochani!!!!! Mam dla was wiadomość. Rozdziały będą się pojawiać rzadziej ponieważ...............Jestem w ciąży. Stało się co zrobić. Nie rezygnuję z prowadzenia bloga, tylko będę mniej pisać niż dotychczas. Przepraszam.
                                                                                                          #Wiktoria Lynch#
Co ja mogę dodać od siebie...? Hm... na pewno nic mądrego...
Rozdziały będą rzadko, ale będą. Obiecujemy.
Co do wiadomości..szok był.. nie przeczę.
Kończąc, życzę mojemu pokemonkowi zdrowia i siły... psychicznej jak i fizycznej.
                                                                                                            Patataciastko:**

9 komentarzy:

  1. WOW! O.O teraz mam taki szok że japierdziasze *___* zdrowia ci życzę z calego serduszka, zdrowego dzieciaczka, kochającego twojego niocha (nwm jak to napisać xD) i wiele wiele sił psychicznych jak i fizycznych ;3 trzymaj się kochana i co z tego że rozdziały będą rzadko. Ważne że będą :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci kochana :* Myślałam, że reakcja będzie inna np. nerwy, opierdziel itp. A tu taki miły komentarz :* Naprawdę dziękuję :*

      Usuń
  2. Gratuluje! :** Jeśli chodzi o rozdziały to chętnie wam pomoge jeśli bedziecie potrzebować pomocy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś kochana i chętnie skorzystamy z pomocy :*

      Usuń
  3. Jej! Gratulacje kofana*.*
    Zdrowia życzę wam obu ♥
    Ja chcę znać płeć i chce zostać matką chrzestną!!!
    Ps. Ja też polecam się co do rozdziałów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo :* Niestety nie znam jeszcze płci, ponieważ to 4 tydzień, a 2 tydzień życia dziecka, ale jak chcesz to napiszę potem posta :) I proszę bardzo możesz zostać chrzestną :* I dziękujemy za propozycję na pewno skorzystamy z pomocy :*

      Usuń
  4. Na początku myślałam, że to jakiś żart, ale i tak nadal jestem zmieszana, bo nie za bardzo wiem jak to się stało.
    A tak ogólnie to powodzenia ;P

    OdpowiedzUsuń