wtorek, 1 lipca 2014

WAŻNE!

Jakby tu zacząć...
Dobra..najlepiej prosto z mostu.
A więc jutro usuwamy bloga.
Jest mi bardzo przykro z tego powodu. Przepraszam że Was zawiodłam.
Dlaczego ja..? Bo to ja się do tego w największym stopniu przyczyniłam...
Przepraszam.
                                                                                    Patataciastko:**


Hejka kochani!!!
Słuchajcie usówamy bloga ponieważ nie mamy już do niego weny, i proszę Patatę żeby się nie obwiniała o to, ponieważ my obie tak zdecydowałyśmy........ale założyliśmy nowego bloga.......też o Raurze macie linka: klik mamy nadzieję że się spodoba :) Kocham was <3
                                                                                                 #Wiktoria Lynch#

3 komentarze:

  1. A może byście poszukały kogoś kto bedzie chciał pisać tego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę płakać :(:(:(:(
    Uwielbiam tego blog.
    Pierwszy raz spotykam się z historią gdy Ross i Laura tak szybko się w sobie zakochują.Świetna fabuła
    Popieram Mucię może poszukałybyście kogoś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to dobry pomysł tylko nwm jak Patata Ciastko :* zapytam jej i może ktoś się zgłosi, bo sama nie mogę podjąć decyzji kochani :* Kocham was <3 Jesteście najlepsi :*

      Usuń